FAQ

Een einduur kan u momenteel niet opgeven?

Een einduur dient niet opgegeven te worden. Doch is dit samen met de eventueel verschillende locaties handig zodat onze directiechauffeurs zich kunnen voorbereiden.

Hoe kan u betalen?

VISA, V Pay, Mastercard, Maestro, American Express, Apple Pay, en mits akkoord op factuur

Wanneer dient u te betalen?

Betaling dient na elke rit te gebeuren

Alleen reizen of gecombineerd vervoer?

Wij rijden enkel en alleen voor u en uw gezelschap

Uw vlucht heeft vertraging opgelopen of u mistte uw vlucht?

Wij houden uw vlucht online steeds in het oog. Bij een grote afwijking van uw vlucht of bij het missen van uw vlucht vragen wij u om ons te contacteren op +32 3 502 76 20 of u kan ook uw chauffeur rechtstreeks verwittigen.

Wenst u verder geholpen te worden voor/na de rit?

Indien u graag heeft dat wij u begeleiden tot bijv. aan de incheckbalie, kan u dit aangeven bij uw reservatie

Waar vind u ons terug op de luchthaven?

Incognito® staat u steeds in de aankomst hall op te wachten met een naambordje van Incognito®. Indien gewenst kunnen wij u ook met een door u gekozen naambordje opwachten. Als alternatief kunnen wij u melden waar wij geparkeerd staan en blijven wij u daar opwachten

Is uw reservatie definitief na het invullen van het reservatieformulier?

Uw reservatie is pas definitief wanneer dit door ons bevestigd is

Waarom is het vluchtnummer en bestemming van terugkomst belangrijk?

Wij volgen op het internet het aankomstuur van uw vlucht op om eventuele wijzigingen te kunnen opvolgen

Heeft u een andere vraag?

Wij helpen u graag verder!